Veel gestelde vragen

BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Je vult je gegevens in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Plaats je bestelling door op ‘Check out and Pay’ te klikken

Heb ik een account nodig om kleding te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om een aankoop te doen. Wel is het gemakkelijk om een account aan te maken, zodat jij inzicht hebt in jouw bestellingen!

Kan ik mijn order achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk of gegevens te wijzigen of annuleren. Wel kunt u met ons contact opnemen om samen te kijken naar een geschikte oplossing.

Toen ik een artikel in de cart plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.


VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor klanten binnen Nederland zijn gratis.

De verzendkosten binnen de EU zijn EUR  7,95

De verzendkosten buiten de EU zijn EUR 14,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. Binnen de EU duurt dit 2-6 dagen. Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket meegegeven wordt aan PostNL/DHL. In deze mail staat je Track & Trace code waarmee jij jouw pakketje kunt volgen.

Als DHL het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een DHL Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer). Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via: : Klantenservice@s-a-b-e.nl

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of je mailadres klopt of neem contact met ons op via sales@s-a-b-e.nl.
 
BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen, bij iedere betaalmethode horen bijhorende payment fees:

  • iDeal (gratis) 
  • Creditcard( € 1,00)
  • Paypal  (€ 1,75)

RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Indien je de bestelling wilt retourneren, volg dan de stappen op het meegeleverde retourformulier. Mocht je hier niet uitkomen mail dan naar : sales@s-a-b-e.nl

Kunnen artikelen geruild worden? 

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen dan kan je het ongewenste item retourneren, deze zullen wij binnen 5 werkdagen aan je crediteren! In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van het verzendbedrijf) de volgende dag al in huis.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 werkdagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via : Klantenservice@s-a-b-e.nl voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!